Dyrektor Sekcji Dróg Miejskich informuje o wszczęciu postępowania w trybie zapytania cenowego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) na usługę sprzątania i ochrony mienia siedziby Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy.
Oleśnica, dnia 15.11.2019 r.
W pliku będącym załącznikiem do zapytania cenowego na ochronę i sprzątanie siedziby Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy „Załącznik nr 3 – Wzór umowy” dokonuje się zmiany §6 Wynagrodzenie i rozliczenie Wykonawcypoprzez dodanie ust. 9 w brzmieniu:
Wynagrodzenie brutto, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu może ulec zmianie w przypadku zmiany wielkości podatku od towarów i usług – VAT, wówczas wynagrodzenie to, jak i ogółem, podlega automatycznej waloryzacji uwzględniającej tę zmianę. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT.
W związku z powyższymi zmianami termin składania ofert ulega zmianie.
Oferty opisane: Ochrona i sprzątanie siedziby Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy należy składać w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofertw siedzibie Zamawiającego tj.
Sekcja Dróg Miejskich w Oleśnicy, ul. Krzywoustego 31c, 56-400 Oleśnica, pok. 1
w dniach powszednich od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00
lub na adres e-mail biuro@sdm.olesnica.pl
w terminie do dnia 22.11.2019 r. do godziny 10:00
otwarcie ofert dnia 22.11.2019 r. do godziny 10:30
Pozostałe zapisy pliku „Zapytanie cenowe_usługa sprzątania i ochrony” pozostają bez zmian.
Dodatkowo zmieniony został plik „Załącznik nr 3 – Wzór umowy”, nowe zapisy zostały umieszczone w pliku „Załącznik nr 3 – Wzór umowy_zmiana 15.11.2019” i będą wiążące przy składaniu ofert i wyborze Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu.
Oleśnica, dnia 20.11.2019 r.
W pliku „Zapytanie cenowe_usługa sprzątania i ochrony” dokonuje się zmiany w pkt III. Przedmiot zamówienia poprzez:
- zmianę zapisu pkt 5, który otrzymuje brzmienie:
W przypadku, gdy grupa interwencyjna będzie podmiotem odrębnym tj. usługa ta realizowana będzie przy udziale Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy nie później jednak niż do dnia 03.12.2019 r. dostarczyć kopię umowy na świadczenie usługi szybkiego reagowania na wezwanie przy użyciu przycisku alarmowego w formie pilota wraz z koncesją Podwykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
- zmianę zapisu pkt 6, który otrzymuje brzmienie:
Niedostarczenie umowy opisanej w punkcie III.5 niniejszego zapytania cenowego w terminie do 03.12.2019 r. może być podstawą do odstąpienia od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy i obciążenia Wykonawcy karą w wysokości zgodnej z zapisami wzoru umowy;
- zmianę zapisu pkt 6, który otrzymuje brzmienie:
Szacunkowa liczba godzin świadczenia usługi ochrony w ciągu okresu trwania umowy wynosi 7848 godzin;
W pliku „Zapytanie cenowe_usługa sprzątania i ochrony” dokonuje się zmiany w pkt IV. Termin realizacji zamówienia, który otrzymuje brzmienie:
Od 01.01.2020 r. do 28.02.2021 r.
W związku z powyższymi zmianami termin składania ofert ulega zmianie.
Oferty opisane: Ochrona i sprzątanie siedziby Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy należy składać w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofertw siedzibie Zamawiającego tj.
Sekcja Dróg Miejskich w Oleśnicy, ul. Krzywoustego 31c, 56-400 Oleśnica, pok. 1
w dniach powszednich od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00
lub na adres e-mail biuro@sdm.olesnica.pl
w terminie do dnia 26.11.2019 r. do godziny 10:00
otwarcie ofert dnia 26.11.2019 r. do godziny 10:30
Pozostałe zapisy pliku „Zapytanie cenowe_usługa sprzątania i ochrony” pozostają bez zmian.
Dodatkowo zmieniony został plik „Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy” oraz „Załącznik nr 3 – Wzór umowy_zmiana 15.11.2019”, nowe zapisy zostały umieszczone w pliku „Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy_zmiana 20.11.2019” oraz „Załącznik nr 3 – Wzór umowy_zmiana 20.11.2019” i będą wiążące przy składaniu ofert i wyborze Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu.